Workouts gevorderden

Workouts gevorderden

Om lekker in beweging te blijven bieden wij verschillende workouts aan. Luca en Chantal hebben zich voor jullie in het zweet gewerkt en leuke workouts voor jullie opgenomen. De workouts zijn geschikt voor de gevorderde sporters. Het zijn intensieve workouts die je conditie, kracht en vetverbranding flink uitdagen. Succes!

Workout nr. 4

Workout 4 bestaat voor het grootste gedeelte uit krachttraining. In het slot worden jullie getrakteerd op een stukje conditie. Pak je handdoek er maar bij want zweten zal je. Zet hem op!

Workout nummer 4

Workout nr. 5

Workout 5 bestaat uit oefeningen voor buik, benen en rug. Voor elke spiergroep worden 3 oefeningen uitgevoerd, deze 3 oefeningen duren 30 seconden en herhalen we 3 keer. Dat wordt weer hard werken. Good Luck! 

Workout nummer 5

Workout nr. 6

Workout 6 bestaat uit 3 challenges!! Probeer je eigen prestatie te verbeteren in de tweede ronde door meer herhalingen te maken! Let’s go!

Workout nummer 6

Workout nr. 7

Klaar voor een nieuwe training? Dit keer wordt het weer zweten!
Elke set bestaat uit 4 oefeningen van elk 40 sec. Alle spieren komen aan bod, je hebt alleen wat gewichtjes/ flesjes water, matje en eventueel een stoel nodig.
Ps. Zet je telefoon op stil, zodat je niet gestoord kan worden…

Workout nummer 7

Workout nr. 8

Hou je van touwtje springen? Dan is deze workout echt wat voor jou!! Conditie wordt afgewisseld met krachtoefeningen. Pak je springtouw en zet ‘m op!! Doe deze workout 2 of 3 keer achter elkaar voor de beste resultaat.

Workout nummer 8