Zorgplan Rugpijn

Wat kan ik doen bij rugpijn?

Het zorgplan rugpijn zorgt er voor dat alledaagse dingen makkelijker worden en pijn in uw rug minder. Pijn in uw rug is er soms ineens, soms sluipt het er langzaam in. Rugpijn is iets waar iedereen weleens last van heeft of mee te maken krijgt. Van een lichte irritante pijn tot een pijn waardoor bewegen bijna onmogelijk wordt.

fysiotopics_rug
fysiotopics

De juiste behandeling van uw rugpijn is belangrijk om snel weer van uw pijn af te zijn. Het zorgplan rugpijn helpt, zodat u weer pijnvrij kunt bewegen en uw dagelijkse activiteiten kunt doen. Niet alleen is snel herstellen belangrijk, juist ook een duurzaam en blijvend herstel.

Rugpijn is vaak een terugkerend probleem. Het Zorgplan Rugpijn is er op gericht om uw pijn weg te nemen en om zo veel mogelijk te voorkomen dat u in de toekomst weer last krijgt.

Wat is beste behandeling voor mijn rug?

Het Zorgplan Rugpijn is een programma dat ontwikkeld is door professionals op het terrein van rugproblemen en biedt u de best mogelijke zorg voor uw rug!

De behandeling van het Zorgplan Rugpijn houdt rekening met uw rugpijn en biedt u de beste therapie voor een snel en zo veel als mogelijk blijvend herstel. Voor nu en in de toekomst. Met het Zorgplan Rugpijn kunt u rekenen op goede en vertrouwde zorg waarmee u verder komt.

ischias

Is het zorgplan doeltreffend?

De zorg voor uw rug begint op het moment dat u zich bij ons aanmeldt. In de praktijk gaan we direct aan de slag en bepalen we hoe ernstig uw rugpijn is. Door dit snel te doen, kunnen we een goede inschatting maken van de benodigde behandeling om u weer pijnvrij te krijgen. De behandeling van uw rug is dan ook maatwerk. De aanpak kan variëren van een maand begeleiding tot zes maanden intensieve behandeling en begeleiding.

Hoe moet het met mijn rug in de toekomst?

Het Zorgplan Rugpijn bestaat uit een combinatie van persoonlijke behandelingen, groepstrainingen en online begeleiding. Dit is afhankelijk van de ernst van uw rugpijn. Gedurende uw behandeling meten we constant uw voortgang en de afname van de pijn.

Biedt Alpha fysiotherapie kwaliteit?

Het Zorgplan Rugpijn wordt exclusief aangeboden door praktijken van FysioTopics. Binnen deze vereniging ontwikkelen samenwerkende praktijken hoogwaardige zorgtrajecten voor klachten en aandoeningen.

Deze zorgplannen staan voor de hoogste kwaliteit van zorg en worden ontwikkeld op basis van de landelijke richtlijnen en actuele wetenschappelijke inzichten. Met de zorgplannen van FysioTopics kunt u rekenen op de best mogelijke zorg voor uw klacht of aandoening, gegeven door een hoogwaardige praktijk bij u in de buurt.

Is Rugzorg wat voor mij?

Een persoonlijk traject op basis van een goede inschatting van de ernst van uw rugpijn brengt u verder. Met het Zorgplan Rugpijn combineren we de laatste inzichten en richtlijnen tot de beste zorg voor u. Snel effectief en duurzaam, daar staan we voor.

Heeft u last van uw rug, kies dan voor het Zorgplan Rugpijn.

– Direct aan de slag
– Persoonlijk behandeltraject
– Constante controle op voortgang en pijnafname
– Duurzaam pijnvrij na afronding
– Hoogwaardige kwaliteit o.b.v. de laatste richtlijnen en inzichten

Exclusief bij praktijken die zijn aangesloten bij FysioTopics. Wilt u meer weten over het Zorgplan Rugpijn. Informeer bij ons naar de mogelijkheden en voordelen die het voor u heeft.